Jumping Fitness

Jumping Fitness er træning på trampoliner. Vi lover højt tempo og sved på panden, godt humør og masser af musik!

 

Mandag:

JUMPING FITNESS : kl.19.45-21.00

 

Torsdag i Multisalen

JUMP FUSION : kl. 19.15-20.30

UNG JUMP : kl.18.00-19.00

 

Antal: 12 deltagere pr. hold 

Hold øje med hjemmesiden ang. dage og tidspunkter, herunder ekstra hold i weekenderne.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Alle kan deltage til Jump fitness - både mænd og kvinder, unge og gamle!

Har du dårlig ryg, knæ der driller eller en bækkenbund der skal strammes op, er dette også en træningsform for dig, da det bløde underlag på trampolinen er skånsomt for svage led.

Er du gravid må du desværre ikke deltage, men er velkommen igen 8 uger efter fødslen.

Når du deltager i timen er det vigtigt at du har indendørs sko og vand med, vi anbefaler også et håndklæde.

Har du alvorlige lidelser indenfor hjerte/kredsløb og ryg skal du kontakte din læge inden deltagelse.

Ved tirsdags holdene har vi som udgangspunkt altid 2 instruktører på, så der god mulighed for at hjælpe nye deltagere godt igang.

OBS: Minimum alder for deltagelse på voksenholdene: 15 år!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NYT NYT NYT. UNG JUMP FOR 10-14 ÅRIGE.

Jumping Fitness for 10-14 årige. Fast hold hver torsdag frem til jul. kl. 18.00-19.00 i Multisalen.

Vi har en mission om at udbrede jumping fitness endnu mere, og vil derfor gerne præsentere områdets unge mennesker for en træningsform med fokus på styrke, kondi, højt humør, go musik, sammenhold og en hel masse sjov.

“Timen” (40 min) vil være opbygget af øvelser og intensitet der er afstemt den unge krop i fuld udvikling. Der vil således være øvelser som ikke vil blive brugt på ungdomsholdet.
Alle kan deltage uanset, køn og træningsniveau, så hold dig ikke tilbage
Som instruktører er vi certificeret i jumping fitness. Vi vil, som hovedregel, være to instruktører på timen, for at sikre optimale muligheder for at støtte/guide undervejs. Det er vigtigt for os at passe på dig under timen og sikre, at du får mest muligt ud af træningen.
Du skal medbringe:
Indendørs sko
Vand
Lille håndklæde
Kontakt os endelig, hvis du har brug for at vide mere.
Vi glæder os til at træne med dig.

Instruktør: Josefine

 Josefine